نظرات، شکایات و درخواست برای بررسی بیشتر
نظرات، شکایات و درخواست برای بررسی بیشتر
داوطلبان باید هرگونه شکایت یا نگرانی کلامی را در مورد هر جنبه ای از آزمون (به عنوان مثال، مراحل، امتحانات، و اداره امتحان) یا شرایط شخصی (مثلاً بیماری ، گرسنگی) برای بررسی فوری و اصلاح پرسنل ، در صورت امکان و مستندات گزارش مربوط به PEBC ارائه دهند. داوطلبان باید قطع آزمون را در صورت تصمیم به توقف امضا کنند.
برای امتحانات مبتنی بر رایانه (MCQ)، داوطلبان باید شکایات خود را در بررسی پس آزمون که پس از اتمام امتحان ارائه میشود، ثبت کنند.
برای آزمون واجد شرایط – قسمت دوم (OSCE / OSPE)، داوطلبان باید شکایات خود را هنگام نوشتن پرسشنامه بازخورد داوطلب قبل از ترک محل آزمون ثبت کنند.
هر گونه شکایت که توسط داوطلبان در محل آزمون ثبت نشده باشد به عنوان بخشی از شکایات، روند نگرانی و درخواست تجدید نظر در نظر گرفته نمیشوند.
هر داوطلبی که احساس کند یک موضوع خاصی که در روز آزمون ثبت شده بود نیاز به اقدام یا پاسخ دارد یا هر داوطلبی که به دنبال درخواست وضعیت “no standing” باتوجه به آزمون به دلیل بیماری ناگهانی یا وضعیت اضطراری دیگر است، باید چنین نظرات یا درخواستی را همراه با هرنوع مدرک حمایتی به صورت کتبی به دبیر خزانه دار PEBC ارسال کند تا طی 7 روز پس از بسته شدن آزمون دریافت گردد. برای فرآیند برای رسیدگی به شکایات، نگرانی ها و تجدیدنظرهای PEBC اینجا کلیک کنید.